A
A

İkamet İzni Uzatma Başvuruları

26.07.2018 tarihi itibariyle ikamet izni uzatma başvurularında yeni bir düzenlemeye gidilecektir.

Bu kapsamda 26 Temmuz 2018’den itibaren 66 ilimizde (Adıyaman, Afyonkarahisar, Aksaray, Amasya, Ardahan, Artvin, Ağrı, Balıkesir, Bartın, Batman, Bayburt, Bilecik, Bingöl, Bitlis, Bolu, Burdur, Denizli, Diyarbakır, Düzce, Edirne, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Eskişehir, Giresun, Gümüşhane, Hakkari, Hatay, Isparta, Iğdır, Kahramanmaraş, Karabük, Karaman, Kars, Kastamonu, Kilis, Konya, Kütahya, Kırklareli, Kırıkkale, Kırşehir, Malatya, Manisa, Mardin, Muş, Nevşehir, Niğde, Ordu, Osmaniye, Rize, Sakarya, Siirt, Sinop, Sivas, Tokat, Trabzon, Tunceli, Uşak, Van, Yalova, Yozgat, Zonguldak, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Şırnak) ikamet izni uzatma başvurusu yapan yabancılar, belirlenen randevu tarih ve saatinde başvuruda bulundukları il/ilçe göç idaresi müdürlüklerinde hazır bulunarak ikamet izni uzatma başvurusunu gerçekleştireceklerdir.
Ancak ikamet izni uzatma başvuruları sonrasında istenen evrakların 5 (beş) işgünü içerisinde posta ile gönderilme usulüne 66 ilimizde 26 Temmuz 2018 tarihine kadar devam edilecektir.

15 ilimizde (Adana, Ankara, Antalya, Aydın, Bursa, Gaziantep, İstanbul, İzmir, Kayseri, Kocaeli, Mersin, Muğla, Samsun, Şanlıurfa, Tekirdağ) ise ikamet izni uzatma işlemlerinde gerekli belgeleri posta ile gönderme usulü devam edecektir.

Kamuoyunun bilgilerine saygıyla duyurulur.

44718   |   03/07/2018
Bu İçeriği Paylaş   |   Sayfayı Yazdır