A
A

GÖÇ DANIŞMA KURULUNA SEÇİLECEK ÖĞRETİM ELEMANLARINA İLİŞKİN İLAN

I. GENEL BİLGİLER
4/4/2013 tarihli ve 6458 sayılı Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanununun 114 üncü maddesi “Göç Danışma Kurulu”nu düzenlemektedir. Kurulun görevleri;

  1. Göç uygulamalarını izlemek ve önerilerde bulunmak
  2. Göç alanında yapılması planlanan yeni düzenlemeleri değerlendirmek
  3. Göç politikaları ve hukuku alanında bölgesel ve uluslararası gelişmeleri değerlendirmek ve bu gelişmelerin Türkiye’ye yansımalarını incelemek
  4. Göçle ilgili mevzuat çalışmalarını ve uygulamalarını değerlendirmek
  5. Göç alanında çalışmalar yapmak üzere alt komisyonlar kurmak, komisyon çalışmaları sonrasında ortaya çıkacak raporları değerlendirmek
şeklindedir.

Göç konularıyla ilgili alanlarda çalışan beş asil ve beş yedek öğretim elemanı Göç Danışma Kurulu’nda görev yapmak üzere üç yıl süreyle belirlenecektir.

II. BAŞVURU ŞARTLARI
  1. En az doktora derecesine sahip olmak,
  2. Genel Müdürlüğün görev alanıyla ilgili konularda tecrübeli olmak ve yayını bulunmak,
(Göç alanında deneyim ve yayınların niteliği/sayısı tercih sebebi olacaktır.)
  1. Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
  2. Anayasa ve kanunlarla yasaklanmış veya konusu suç teşkil eden faaliyetlerde bulunmamış olmak.
Başvuru için İstenen Belgeler
  1. Yayın Listesini İçeren Özgeçmiş
Üye Seçilenlerden İstenecek Belgeler
Üye olarak seçilen öğretim görevlilerinden daha sonra, en az doktora derecesine sahip olduğunu gösteren belgenin fotokopisi (personel kimlik kartı vb.) ve 2 adet vesikalık fotoğraf istenecektir.
III. BAŞVURUYA İLİŞKİN DİĞER BİLGİLER
1. Başvuru Şekli
Başvurular, 09/04/2018 tarihine kadar Göç İdaresi Genel Müdürlüğüne elektronik posta yolu ile yapılacaktır.
2. İletişim Bilgileri
Adres
Lalegül Çamlıca Mahallesi 122. Sokak No: 4 Yenimahalle/ANKARA
 
Telefon
+90 0312 422 07 62-64-71
E-posta
gocdanismakurulu@goc.gov.tr


Başvuru formunu indirmek için tıklayınız...

Okunma Sayısı: 9927   |   Güncelleme Tarihi: 7.3.2018
Bu İçeriği Paylaş   |   Sayfayı Yazdır