A
A

İkamet İzni Belgeleri Postayla (Ptt Kargo) Gönderiliyor

Posta Barkod Numaraları Sms İle Bildiriliyor…
 
İlk başvuru ve uzatma başvuruları e-İkamet sistemi üzerinden yapılan ve değerlendirme süreçleri olumlu sonuçlanan yabancıların ikamet izni belgeleri (ikamet kartları) Genel Müdürlüğümüzce düzenlenir ve PTT Kargo aracılığı ile başvuruda bildirilen adrese (Türkiye’de kalınacak adres) gönderilir.

 
İkamet izni belgesi düzenlenip adresine gönderilen yabancının herhangi bir sebeple adresinde bulunamaması halinde ikamet izni belgesi üçüncü kişilere teslim edilmez. Alıcısına teslim edilemeyen ikamet izni belgesi “kabul tarihini takip eden ayın son gününe kadar (yaklaşık 2 ay)''  adrese en yakın PTT işyerinde bekletilir. Bu süre içinde teslim alınmayan belgeler ikamet izni başvurusunun yapıldığı il göç idaresi müdürlüğüne iade edilir.

İkamet izni belgesi basılan yabancılara, ikamet izni belgelerinin gönderi aşamasını takip edebilmeleri için kargoya teslim aşamasında, başvurusu sırasında bildirdikleri cep telefonu numaraları üzerinden kısa mesajla (SMS) kargo takip (barkod) numarası bildirilir.

Bu sebeple e-İkamet sistemi üzerinden ikamet izni başvurusu yapılırken adres ve cep telefonu numarasının doğru girilmesi çok önemlidir!

İkamet izni belgeleri elden ya da farklı yöntemlerle teslim edilmez, sadece PTT kargo ile yabancıların adresine gönderilmektedir.

Posta barkod numaraları ile gönderi takibi yapmak için tıklayınız

Okunma Sayısı: 88498   |   Güncelleme Tarihi: 10/3/2016
Bu İçeriği Paylaş   |   Sayfayı Yazdır