A
A

İl Göç İdaresi Müdürlükleri Çalışmaya Başladı

Göç İdaresi Genel Müdürlüğü taşra görevlerini Emniyet Genel Müdürlüğü’nden devraldı. Devir, 18 Mayıs 2015’te 81 ilde eş zamanlı olarak sorunsuz bir şekilde gerçekleşti. Devirle birlikte bugüne kadar İl Emniyet Müdürlüklerinin Yabancılar Şube Müdürlüklerince yapılan yabancılarla ilgili bütün işlemler İl Göç İdaresi Müdürlükleri tarafından yürütülmeye başlandı.
İl Göç İdaresi Müdürlüklerinin ilk mesai gününde başta Birim Amirleri olmak üzere, Mülkiye Müfettişleri, İl Sorumluları ve İl Sorumlu Yardımcıları da sahaya indi ve devir sürecini İl Göç İdaresi Müdürlüklerinde yerinden takip etti.
Devir birçok yenilikleri de beraberinde getirdi. Göç İdaresi Genel Müdürlüğü uygulamaya koyduğu yeni sistem e-ikamet ile yabancıların internet üzerinden ikamet uzatma başvurularını almaya başladı. Yabancıların ikamet izinlerini uzatabileceği e-ikamet sistemi ile İl Göç İdaresi Müdürlüklerine gelme zorunluluğu uygulaması sona erdi. İlk ikamet başvurularında ise randevu ile İl Göç İdaresi Müdürlüklerinde ikamet verilmeye devam edilecek.

Okunma Sayısı: 45624   |   Güncelleme Tarihi: 3/29/2016
Bu İçeriği Paylaş   |   Sayfayı Yazdır